יום שלישי, 17 בינואר 2012

הדברים שאנו דוחים ואימון אישי ועסקי


חברים, מי לא מכיר את המשפטים מהסוג הבא?
  • "אני עוד לא מוכן"
  • "אין לי זמן לזה כרגע"
  • "אין לי תקציב לזה- היית מאוד רוצה..."
  • "אני לא בטוח שאוכל לעשות את זה"
  • "אני מתגבש....מתבשל...מתחבר, וכו'"
  • שאגיע ל: גיל 30, 40, 50, פנסיה..."
  • "ברגע שאסיים את העסקה הזאת, אקבל את התשלום הזה, תשתחרר לי קרן השתלמות, וכו'"
  • "אשתי לא מסכימה כרגע....בעלי מתנגד..."
  • "כשהבת תגמור את הצבא, את האוניברסיטה...כשנמכור את הבית, כשנעבור דירה, כשהילדים יגדלו, כשהירושה תגיע..."
כן, יש עוד רבים וטובים והם מנהלים לנו נתח גדול מהחיים.
והם גם מגבילים אותנו בנתח מאוד גדול של החיים.
אני הולך להגיד משהו שאני לא תמיד נוהג לאומר ואני מאמין בו מאוד:
אימון אישי ועסקי, אם לא עשה לך שום דבר אחר, אם הוא שיקף לך את התירוצים והמשפטים המגבילים שלך, כבר מגיע למאמן שלך סכום כסף נכבד, כי לקחת ערך פי כמה מהמחיר!
המשפטים האלה יכולים לבזבז לאדם שנות חיים יקרות מפז, לגרום לדיכאונות, מחלות ופירוק של יחסים כה מהותיים, ועוד...
ה"אויב הגדול" של "הדברים שאנו דוחים" הוא תהליך- וזה יכול להיות אפילו מפגש אחד מעמיק- עם מאמן אישי ועסקי ראוי.
כמה עולים לנו הדברים שאנו דוחים?....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה