יום שלישי, 10 בינואר 2012

אימון אישי ועיסקי: מצב רוח רע? אין אנרגיות? עזבו את המחשב ופגשו בני-אדם!

כולנו שם מתישהו, שלא מרגישים שהדברים הולכים כמו שצריך, לא חשוב אם זה מנהל גדול, אדם לבד או איש בתהליכי שינוי- ה ups and downs של החיים הוא מנת גורלנו.

מה עושים עם זה?

זה כבר לא כל-כך מנת גורלנו, זה תלוי בנו...

אני אגיד לכם מה אני עושה שאני פוגש מצבים כאלה.

קודם כל אני חייב להגיד כאדם שיוזם הרבה וכנראה עושה הרבה פעילות, בדרך הטבע אני פוגש את המצב הזה לא מעט.
פועל יוצא מ "ליזום יותר"...אז ככה.... קודם כל אני מזהה את מצב הרוח.
אז אני יודע שיש 3 דברים להכניס מייד ללו"ז של השבוע (היום?):
  •   לקרוא חומר הנותן השראה.
    השראה היא המילה היפה והלא מובנת שעושה לנו את הדיקור בלב ובנשמה שפתאום ההורמונים עובדים ומתחילים להתרווח בכיסא- אולי רק לרגע אבל זה קורה.
  •   דבר שני: אני מארגן פגישה מחוץ לבית על מנת לדבר עם אדם אחר, לשמוע אותו, להתרכז בו ולא בי.
    ואיזה קסם- המחשבה ה"מבעסת" כבר לא כל-כך חזקה.
  •  ואחרון? אין אחרון, אני כבר במקום אחר, כבר קבלתי כוחות מהשני, כי בעולם שלנו הוויות הגומלין מתרחשת כל הזמן והיא לא שואלת אותנו מתי לעבוד ומתי לא.....
ואת הדבר הזה אני מלמד את המתאמנים שלי, לא בצורה תיאורטית אבל על החיים שלהם, בזמן אמת, בת'כלס....

עוד סיבה שאימון אישי ועסקי הינו כל-כך עוצמתי לאדם במקום הנכון עם המאמן הנכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה