יום שבת, 16 באוגוסט 2014

זהירות! אנשים תבוסתנים באזור!

ראיתם שלט כזה? לא ראיתם, נכון? חבל, צריך להתחיל לתלות שלטים כאלה בכל כיכר ובכל הכניסות לכל הבניניים החשובים יותר והחשובים פחות.
Photo:Stuart Miles- freedigitals photos.net
חברים יקרים, תעשו בדק בית מהר, תחתכו לעניין, יכול להיות שזה גם חבר'ה שמאוד קרובים לכם, (אפילו בני זוג?)...
זה בוודאי לא נעים אבל....תדעו לכם, שאם יצא לכם הגורל להסתובב עם שק של תבוסתנים סביבכם אתם חייבים להזריק קצת "Optimus 101"- שם קוד בלבד- כי בלי זה לא זזים קדימה!

הם יגידו לכם שהם הרציונלים ואתם ההזויים והנאיביים;  שהם קוראים את המפה ואתם, במקרה הטוב, מסתכלים על המפה של השולחן;  הם ישלפו לכם עובדות ובכך יסבירו את המציאות בדרך ההפוכה, "כי אם זאת התוצאה הגרועה אז בוודאי הדרך שאמרת לא תעבוד"-ואתם תעמדו שם בשתיקה מוחלטת כי אין לכם את ה"עובדות" להתווכח איתם, רק התחושות והאינסטינקט שמשהו פה תקוע ולא הולך לכוון הנכון;  כשאתם תגיעו עם רעיון, יוזמה, החלטה ואף תחילת של תזוזה, הם ישר יגידו לכם למה זה לא יעבוד, יצטטו לכם כל מיני כשלונות וישאלו כל מיני שאלות שמה לעשות, שכחם לשאול בדרך ליוזמה וכל האויר יצא מבלון (שלכם)...

אז שימו לב, חברים, אתם חייבים לדעת דבר אחד חשוב מאוד: עם כל הכבוד לתבוסתנים החכמים האלה, אהובים ככל שיהיו, הדברים המשמעותיים בעולם מגיעים דרך יוזמה, יצירתיות, חדשנות, נחישות, מסירות, וכן, כן, גם דרך תקווה, חזון וברצון ללכת גם נגד הזרם אם צריך!

יש  לכם תובסתנים עם דיפלומה בסביבה? התחלו עם כוחות הדילול והתמהול, חפשו לכם את הצ'קרה לחיזוק התקווה, לחצו על, Optimus 101 קנו לכם בסופרפארם מכשיר לחיפוש קול פנימי כי אחרת... שום דבר לא יקרה, כוחות הדשדוש יורידו אתכם מטה, מה שהיה הוא זה שיהיה וקדימה...לעבר תקופת האבן...

זהירות! אנשים תבוסתנים באזור!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה