יום שבת, 17 בדצמבר 2011

מנפו את כוח מחשבותיכם לכוון הצלחה עוד היום!

 
If you realized how powerful your thoughts are, you would never think a negative thought.
~ Peace Pilgrim
ציטוט מדהים, לא? מחשבותנו הן לא מעט בשליטתנו, כמה שקשה להאמין.
נכון, כל אחד שהתנסה פעם בתהליך מדיטציה יודע שהמחשבות רצות לכל עבר וללא שליטה.
אז מה, זה פרדוקס?
אני סבור שכן: מצד אחד אין לנו שום שליטה, ומצד שני, מודעות, מכוונות, התאמצות "לשנות התייחסות" עובדות בצורה נהדרת, אם האדם מספיק מרוכז, רציני ומתמיד.
למחשבות שלנו יש את הכח שלהם- תנסו ותראו!
לא פעם תפסתי את עצמי "על חם": נותן למצב רוח רע להוביל אותי.
לפעמים זה קשור ללקוח שלא חוזר אלי, חברה מסחרית שנתנה לי תשובה לא רצויה (מבחינתי!) להצעה שלי, התאכזבתי ממישהו, משהו לא הלך כפי שרציתי. ובאופן "מופלא" אני מוצא שמוחי הקודח כבר נכנס לסיפור עם כל מיני אסוציאציות  למה זה לא טוב, זה לא עובד, "הוא כנראה לא יעבוד", ואז מבלי להגיד "ג'ק רובינסון" אני מתגלגל מטה במהירת הבזק, הפסימיות נכנסת, והמהירות מוגברת- כלפי מטה, כמובן.
למעשה, עצם ההתבוננות בתופעה כבר מכילה בתוכה את התרופה למכה.
וכמו רוב הדברים הטובים בחיים, לפעמים צריכים לתרגל קצת ולהתמיד הרבה על מנת להפיק את התועלת המרבית.
אך לרציניים מובטח חיים משופרים- הדרך סלולה אבל יש עליות וירידות רבות לכל עבר.
נסו ותראו! מה יש לכם להפסיד?
רוצים עזרה בנושא?
אימון אישי ועיסקי הוא כלי נהדר והוא יכול לשים אתכם על הדרך הנכונה, כנסו לאוטו, המפתחות בפני- מנפו את מחשבותיכם לעבר ההצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה