יום שישי, 30 בדצמבר 2011

כשהמסטרמיינד מוריד מחסומים ופורץ דרכים


חברים, אין הרבה מקומות האלה, ואם יש פה ושם, לא תמיד הם מסוגלים להפיק את מה שהמסטר-מיינד במודל Dunetzmasterminds מייצר כל פעם מחדש.
מתי פעם אחרונה חווית 4-18 מוחות שוuים "עובדים בשבילך" במרוכז, 30 דקות, אתה במרכז, כולם בשבילך, כל מיליארדי תאי המוח של כל משתתפי הקבוצה (חברים ואורחים)- כולם בשם בשבילך!
דוגמאות?
יש המון, אביא שלוש ואז תכפילו כמה וכמה פעמים ותתחילו להבין את העוצמה שנוצרת על ציר הזמן:
  • איש עסקים מתעשייה מסורתית, התחיל להשתעמם מהעסק המשפחתי ורצה לפרוץ החוצה עם רעיונות- אבל מה? מי? כמה? איך? הוא שיתף את הקבוצה בהצעה להשקעה שקבל ושקל.
    תוך 30 דקות קבל 10 חוות דעת, 5 לידים חדשים, 2 הצעות לסייע לו בהערכת שווי והזמנה לבקר בעסק של אחד הנוכחים לשיחה יותר מעמיקה-הכל מתוך הקשבה, חשיבה חיובית, רצון לתמוך- חברים, יש הרבה מקומות כאלה?
  • איש בעל יכולת כלכלית מעל הממוצע התלבט קשות: "הבית שלי ישן, דרוש שיפוץ, מציעים לי להרוס את הכל ולבנות מחדש, אבל זה יכניס אותי להלוואות ארוכת טווח, אני לא אדם צעיר ולא רגיל לכאלה חובות.
    לוחצים מכל הכוונים, לכל אחד אינטרס אחר- מה לעשות?"...
    עד סוף השיתוף הוא הבין שיש לו 2 מחסומים: אחד כספי והשני רגשי.
    הוא קבל טיפים וזוויות, אני הנחתי אותו "לבדוק עם עצמו היכן זה פוגש אותו", מטפלת אחת הציעה לו ייעוץ לקבלת החלטות ואשת נדל"ן קבעה איתו פגישה "לחשוב ביחד".
    כעבר כמה שבועות הוא קבל החלטה- להרוס ולקחת הלוואות- הוא דאג לעדכן את כולנו, " ללא המסטרמיינד, והנחייתו של רוני, עוד הייתי תקוע באותו מחסום בקבלת החלטות".
  • איש היי-טק בכיר, מעל גיל 50, "קבל בעיטה" מהחברה שבה עבד ומצא את עצמו, לראשונה בחייו, ללא עבודה וללא ביטחון לאן להתקדם.
    מצליחן בעברו ובנשמתו, הניסיון שלו היה מוגבל בלהיות "בכיר כשכיר", וכעת שקל, בדחילו וברחימו, לעבור להיות עצמאי (רק המחשבה הזאת גרמה לו לחשוש....).
    קבוצת המאסטרמיינד הרימה את הכפפה: בתוך 30 דקות היתה לו הגדרה חדשה של "יועץ", כמה כוונים לפלחי שוק וכמה אנשים שישמחו להפנותו הלאה....
    תגידו, כמה מקומות כאלה קיימים, כאשר כל זה נעשה באוירה של תמיכה, פרגון, הקשבה ומתוך רצון לעזור....
    קסם המאסטרמיינד הוא לא רק בתמיכה שלו, ולא בידע המצטבר, אלה בשילוב של שניהם במסגרת איכותית ואמיתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה