יום ראשון, 5 במאי 2013

יש לך קשר לסוכרת?...לא...בעצם, אולי....בוודאי שכן!

שאלו אותי את השאלה הזאת לא פעם:" יש לך קשר לסוכרת?" ישר השבתי שלא, כי זה לא נושא שהעסיק אותי בשנים האחרונות...ואז חשבתי...בוודאי שיש לי, רק הוא לא כאן ועכשיו מולי.
מלבד העיסוק המקצועי שלי בעבר, הסוכרת נמצאת במשפחתי, רק אני, כמו רובנו, בחרתי לא לחשוב עליה.
שכחתי שסבי חלה, ואף אפשר להגיד, הגיע למותו בגלל הסוכרת.
אני לא ממש הכרתי אותו, לצערי, כי הוא גר כל השנים בארץ ואני בארה"ב, אבל אני זוכר שהוא התעוור (בגלל סיבוכי סכרת) ונפטר בהתקף לב (כנ"ל).
נכון, זה היה אז, אי-שם בשנות ה60 ואז "לא ידעו לטפל בסוכרת"...
ואז מה עם דודי שחלה קשות ונפטר במאה שלנו, כבר?
אתם חושבים שהוא ידע ויישם אורח חיים בריא לסוכרתי, ממוקד- ניהול עצמי? ממש, ממש לא.
אני, כמו כל-כך רבים מכם, יודע שהסיפור הזה נמצא לא כל-כך רחוק וצריך ללמוד היטב כיצד למנוע ולעצור את הסוכרת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה