יום שבת, 4 במאי 2013

רוח גבית מארה"ב: חינוך להתמודדות עם סכרת באמצעות העצמה ושינוי אורח חיים בריא

בפעם הראשונה שהתוודעתי לנושא ממש התרגשתי!
ב"גלגול הקודם" המקצועי שלי, הייתי אמון על פיתוח עסקי של חברה לפיתוח עסקי ששאפה לפתח סנסור למדידת סוכר בשיטה ללא דקירת מחט (בלתי פולשני).
העבודה שלי לקחה אותי למקומות מרתקים בעולם הסוכרת: נפגשתי עם מובילי המחקר בסוכרת באירופה ובארה"ב (אפילו הובלתי את הקמת וועדת היועצים לחברה), נוכחתי בהרצאות וכנסים...
אבל יותר מכל נפגשתי עם עשרות חולי סכרת במסגרת ניסויים קליניים, ואז...
ואז ראיתי עד כמה ניהול העצמי הוא דבר מתעתע, מבלבל ומתסכל, לא רק לחולה אלה למשפחה כולה- וכמה שאפשר לשפר ולחזק את חולי הסוכרת בדרך אחרת.
שוחחתי איתם, למדתי להכיר את החששות, הדאגות, המתח, אבל גם את האומץ ההתמודדות והתקווה.

כך שגיליתי את העבודה הרבה שנעשתה בארה"ב, עבודה בהובלתם של "מחנכים לסוכרתיים"- אחיות, תזונאים, עובדים סוציאליים אבל גם רופאים, תזונאים, פסיכולוגים ומאמנים, ידעתי שאני בכוון הנכון.
ידעתי שהיום בתור מאמן בכיר כמעט עשור,  ומוביל מאסטרמיינד לקבוצות רבות, שהיום יש לי כלים אחרים ואפקטיביים לתרום לקהילה הזו...
וביחד עם דר. ארוין סולומון, זה בדיוק מה שאנחנו עושים בסדנת" "לעצור את הסוכרת!". החזון הוא גדול אבל העבודה הי ממש כאן ועכשיו...שיהיה לכולנו בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה