יום שני, 7 בינואר 2013

חומר בסיסי באימון: אמונה בעצמך

הגיעה אלי בחורה מדהימה, כישורים עד השמיים , המחפשת להשתלב שוב בשוק העבודה אחרי הפסקה.
 
כשבדקנו כמה דברים שחשבה לפנות אליהם ה"הקשבה האימונית" שלי שמעה שעל כל הזדמנות שהעלתה, היא השחילה (ויש לה יכולת דבור חבל על הזמן...) "טיעונים מלומדים" למה לא, למה היא לא יכולה, למה זה לא מתאים, למה זה לא יעבוד....
ואז אמרתי Time Out! רוצה לשקף לך מה שאני שומע ואת בכלל לא שומעת...YES, YOU CAN!!

ואז אני נתתי כל מיני "נקודות מלומדות" שלי בנידון....
היא ישבה פעורת-פה, "האם זה אני?" "האם, באמת?"

תוך חצי שעה היו לה 3 כוונים יצירתיים לפתוח הזדמנות לעצמה, ובקרוב נראה מה ילד יום.
אין לי ספק שזה יגיע בקרוב, הרבה יותר מהר ממה שהיא חשבה ואולי גם מכוון שלא ציפתה.

זאת, רבותי, הסיבה שבאתי לאימון, הסיבה שאני כל-כך אוהב אותו ומרגיש כזאת זכות שיש לי את ההזדמנות לעסוק בזה.

חבל שכל-כך הרבה אנשים תקועים בקטע של "בשביל מה אני צריך...יש לי כבר...מה כבר יכולים להגיד לי?...". 
זה פשוט חבל, כי הם לא ממש מבינים את העניין ומפסידים כל-כך הרבה.

רובנו היינו שם פעם, בתקיעות הזאת, לפני שגילינו שיש דרך אחרת.

Believe in yourself, and the rest will fall into place. Have faith in your own abilities, work hard, and there is nothing you cannot accomplish.
Brad Henry





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה