יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

המאסטרמינד לטובת הארגון והיזם!


בזמן האחרון המחשבה על הכח של המאסטרמיינד דווקא לעולם הארגוני מציף אותי, אז חשבתי לשתף אתכם מה למדתי וראיתי...בתקווה להרבה התפתחות בקרוב!

המאסטרמיינד של רוני דוניץ לטובת מנהלים ועובדים בארגון!

1.      קבוצות ניהול שונות:  המאסטרמיינד מאפשר להן ליצור שיחה אחרת, מחוץ לקופסה, עם יותר תשומת לב לדברים שפחות רואים ומאתרים, דיון מונחה, ממוקד, לפי זמנים ואג'נדה, כלי לקבלת החלטות עם ראייה בזוויות שונות....הרי במאסטרמיינד משאירים את האגו מחוץ לדלת- הוא גם "כלי תומך- ניהול" בשוטף במתכונת של "אחד ל..."!

2.      גיבוש בתוך קבוצה: יוצר "אוירת יחסים" יותר אמפתית, יותר הדדית, מגלים דברים וצדדים אחד על השני שלא ידעו.

3.      גיבוש בין קבוצות, בין מחלקות: יוצר קשר וערוץ תקשורת קשובה יותר, פתוחה לאפשר עבודה אפקטיבית- "רואים את האדם" ולא רק את המטרה...

4.      מכשיר להשקת יוזמות חדשות, פרויקטים חדשים: המאסטרמיינד הוא גם כלי ליצירת חשיבה ומחויבות על ידי המשתתפים...ומי לא רוצה ליצור מחויבות ומוטיבציה?

5.      לאנשים שעובדים במקביל בפונקציות דומות- כאשר אין ביניהם יותר מדי מקום להחלפת מידע ולמידה של עמיתים: מנהלי תחום ,אזור, מכירות, מוקדים, שרות, בין היתר. המאסטרמיינד הוא כלי מצוין לאפשר העברת ידע בדרך מהנה ומעצימה (לא יבשושית...).

Displaying 20140910_200200.jpg

6.      כחלק מפעילות של כנסים של אנשים שבדרך כלל לא עובדים ביחד: סוכנים, מפיצים, אנשי שטח, בין היתר- המאסטרמיינד הוא כלי אפקטיבי ליצור העברת מידע ולמידה גם באירועים חד-פעמיים.

7.      כמנגנון לבניית שיח של אמון סביב מיזוגים: לפני, בתוך ואחרי מיזוג, הרי מיזוגים הם קשים ביותר ברובד האנושי והבין-אישי, ישנן תרבויות ארגון שונות- המאסטרמיינד מדגיש לראות את העולם גם בעיניו של השני!



8.      כפעילות במפגש חברתי של הארגון עם בני משפחה (במיוחד סבב שאלות במעגלים מסתובבים)- יוצר אנרגיה טובה, עניין ו"משהו אחר"- מה לא ידעתם על מה שהשני חושב ולא ידעתם לשאול?

9.      כמכשיר ליזמות: כמסגרת של אנשים ש"חושבים אחרת", המחובר להזמנה לקחת אחריות, יוזמה ומחויבות, המאסטרמיינד הינו מתאים ביותר לעודד ולפקס יזמים- בדרך כלל נמצאים לבד עם עצמם והרעיון שלהם.

10.  וכמובן, יש עוד, נשאר לנו לגלות... כמו כל פלטפורמה טובה J

צרו קשר ונבדוק יחד כיצד המאסטרמיינד יכול לקדם את מה שחשוב לכם בארגון!
בברכה,
רוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה