יום שבת, 29 בנובמבר 2014

הסיפור והאימון: אחים החיים טוב ביחד

לפני מספר ימים הייתה לי הזכות להיות מרצה אורח בקורס "קן לסיפור", מפגשים של מספרי-סיפורים שסיימו את המסלול הלימודים אצל שרון אביב, במרכז גולם למספרי- סיפורים.
העונג היה כולו שלי! נהניתי במיוחד כי גם אני למדתי אצל שרון לפני כמה שנים, וגם יצא לי לעבוד יחד אתה בתכנית מוצלחת שפיתחנו ביחד, גם בארץ וגם בחו"ל, תכנית אשר קראנו לה "מסיפור להצלחה"- הסיפור העסקי למנהל הארגוני.


הסיפור והקואצ'ינג הולכים יד ביד, הם אחים החיים מעולה ביחד, כי מה שעושה הסיפור עושה גם האימון, הוא מעצים את האדם, מזמין אותו לראייה חדשה, לתקווה חדשה, לתובנות חדשות.
אני שואף לכל שכל מתאמן אצלי יוכל לפתח את ה"סיפור החדש שלו", אם זה לשינוי קריירה, התפתחות עסקית או ניהולית או יוזמה חדשה לעבר המסלול של מי שהוא\היא רוצה להיות! בלי ה"סיפור" אין כל-כך לאן ללכת וכאשר ה"סיפור" הוא טוב, השמיים הם הגבול.

אדם השואף לשינוי הוא האדם השואף למצוא ולספר סיפור חדש.
הולכים יד ביד- אומנות הסיפור ואומנות האימון, למעשה שניהם הם חברים ב "אומנויות החיים".

בימים טובים, בוודאי, אבל גם בימים קשים, כולנו מסוגלים למצוא את הסיפור החדש שלנו. צריך רק לדעת איך להתבונן, איך להקשיב ואיך לקבל את האומץ לכך.
אחרי הכל כולנו סוג של ספר, כאשר בכל פרק יש סיפור ולכל סיפור יש משמעות מיוחדת.

יד ביד, כמו אחים החיים טוב ביחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה