יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

הנגרים, המאסטרמיינד ומה שביניהם...

לפני מספר ימים התחלנו את השנה השלישית של "מאסטרמיינד נגרים" ואולי אתם שואלים- מאסטרמיינד? נגרים?...נכון, אם הייתם אומרים לי שדוקא את הנגרים אני הולך להכניס ולהנחות במאסטרמיינד גם אני הייתי מחפש את הקשר, בוודאי אלי, אדם שהתברך ביד שמאל אחת ועוד חצי יד לפחות בכוון השמאלי...

אז אגיד לכם מה הקשר- הם פנו אלי, כי המוביל של היוזמה של החבורה, איש יקר בשם נתי אבן-צור, הכיר וחווה את עבודתי עם מנהלים ובעלי עסקים, ראה שזה משהו שיכול לעזור להם- לקבוצה הנחמדה של נגרים עצמאיים שהתארגנה- לעבוד מסודר, מקצועי ומחויב- וככה זה התחיל!



אז איך זה מגיע לשנה שלישית?
גם זה פשוט- כי זה עובד! הנגרים האלה הם סוג מיוחד של אנשים, תערובת של אנשים שהם בעלי- מקצוע בתחום מיוחד, ברוב המוחלט עם נטיות של אמנים, לא פעם עם עסקים משפחתיים שירשו מדורות קודמים, אנשים שלא "עסקיים" במהותם אבל חיים גם הם בעולם של ניהול עסק.
האם אנשים שחיים הרבה "לבד" לא בתוך ארגון גג כזה או אחר והכוח שהם מקבלים שהם באים ביחד- תענוג! אני מאוד נהנה לעזור להם להתחבר גם למקומות הפחות מודעים- נקרא לו לרובד האישי שבניהול- הרי זה היופי שבמאסטרמיינד שהוא מחבר בין עולמות, אנשים, עסקים וצרכים.

קדימה נגרי המאסטרמיינד!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה