יום שישי, 7 ביוני 2013

הסדנא בפתח- הרבה התרגשות

יש הרבה התרגשות בצוות שלנו של פתיחת הפיילוט של "לעצור את הסוכרת"- זה עומד לקרות!
הפיילוט כבר מלא עד אפס מקום- הגבלנו ל 12- ובקרוב נצא לדרך של 4 מפגשים שבועיים, 4 שעות בכל מפגש ועוד קצת תמיכה מסביב ובין המפגשים...
מרגש אותי לחשוב שרעיון במוחנו לפני מספר חודשים יצר תכנית מושקעת, מודל מבטיח, ערך מוסף אדיר והזדמנות לעשות עוד משהו לטובת אחרים...
שיתוף הפעולה עם דר. ארווין סלומון ואשתו הנהדרת, אורית סלומון, זה משהו כל-כך נכון: משלים מקצועי, חיובי בראייה, מעשי, יזמי, בונה ערך מהיסוד ולא "מחפש את המכה"...
אני בהחלט מתרגש לקחת את העולם והכלים שלי- של האימון, המאסטרמיינד, הסיפורים ו"אהבת השינוי בחיים" לטובת אנשים סוכרתיים שבאים באמת לעשות שינוי אצלם בבריאות, באיכות החיים, בחיים עצמם...

אני תוהה לעצמי, מה היה קורה לסבא שלי, שנפטר עקב סיבוכי סוכרת לפני 45 שנה כשהוא בגיל 67 בלבד....
אז לא ידעו כלום ולא עשו כלום...
והנה אני והפרויקט הגדול לפנינו...
לך תדע מנין כל זה בא ולאן כל זה הולך... http://www.stopdiabetes.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה