יום חמישי, 27 ביוני 2013

די עם ההשוואות!

יש דבר שתמיד נראה לי פוגע, בזבוז ו"אנטי- מעצים"- זה לעשות השוואות בין אנשים. 
כמה כולנו מכירים את הדבר הזה! והאמת היא...שברגע שהשוות בין שני בני-אדם שלחת מסר שבצד השני מתורגם ל "אני יותר או פחות?"...."אם אני פחות זה אומר שאני לא מספיק טוב...ואם אני יותר, אז....מי יותר ממני?"...וכו', וכו'...

מתי באמת נלמד, ולא ברמה של מס-שפתיים אלא ברמה אמיתית, אותנטית, שכל אחד הוא ייחודי, אין עוד אחד כמוהו, וכדאי שהוא יהיה רק הוא כי כל שאר האנשים כבר תפוסים!

----------------------------

למה לא היית אתה?

רבי זושא מאניפולי אמר: "אם יאמרו לי בעולם האמת זושא, למה לא היית כמו משה רבנו? לא אתיירא כלל, וכי אפשר לדמות אותי למשה רבנו? ממה אני כן מתיירא - כשיאמרו לי זושא, למה לא היית זושא?"

"We forfeit three-fourths of ourselves in order to be like other people."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה