יום שבת, 2 בפברואר 2013

לו העולם היה מנוהל יותר על ידי נשים...

פייר, אני אגיד לכם, אני באמת מאמין שלו העולם היה מנוהל יותר על ידי נשים היינו עולם אחר, עם הרבה יותר שלום ממלחמה, יותר קשרים ושיתוף פעולה ופחות אגו ממה שרואים סביבנו.
דבר בעייתי הדבר הזה שאני אומר, אני יודע, לך תוכיח את זה מדעית, אז אני אומר לכם פשוט מהבטן, מהאינטואיציה, מהתחושה...
שה "בולבול של העולם" לא נותן מנוחה, תמיד מחפש את המלחמה הבאה, הקרב הבא שיעלה אותו מעל השני, תמיד משווה האם שלו יותר גדול ושווה...

לכן, כל-כך חייכתי בכיף ששמעתי הרצאה בסדנת טעימה של מינגה לעסקים חברתיים,  מפי המייסדת של "מוניתה", חברת מוניות שכל הנהגים הם נהגות, שמדגישה את הצד ה"נשי של הנסיעה במונית", דבר שייתכן ולא עבר לכם במוח אי-פעם.
זאת תחנה וירטואלית למעשה, מיזם שהקימה אורה לוי, מורה בפנסיה, שרצתה ליצור לעצמה הזדמנות במקום שלא כל-כך חושבים עליו.
אישה אמיצה, ממוקדת-מטרה, עם הרבה הומור וחן, אורה לוי הזאת, שמוציאה אותך מההרצאה עם תחושה שפגשת בשילוב מדהים בתוך בן-אדם אחד: מרצה משובחת, בדרנית, אשת מעשה ויזמית בנשמתה.

חבר'ה, כנסו ללינק של הכתבה, תקראו לבד מה קורה שיזמות יצירתית פוגשת צורך אישי ומטרה חברתית.
עסק חברתי, על כל הגדרותיו, נולד מהחומרים האלה ובעיני זה מעורר כבוד והשראה.
אני מצדיע לך, גברת לוי, והלוואי שנוכל להצדיע להרבה יותר נשים כמוך בשנים הבאות עלינו לטובה...
העולם הנשי שאולי יהיה יום אחד, אם לא לי ולבני ניני אז עוד כמה דורות קדימה....?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה