יום שלישי, 17 באפריל 2012

אימון אישי ועיסקי: חסכתי הרבה כסף כמאמן ללקוח שלי


לפני מספר שבועות התודעתי לתוצאה ששמחה אותי מאוד:
לקוח וותיק שלי סיפר לי על זאת שלאור השיחות שלנו על הצורך שלו להיות אסרטיבי יותר הוא "התלבש" על הגבייה של חובות שנראו לו כבר אבודים.
אבל....לאחר שהמאמצים התחילו, וגם המעקבים, פתאום "התגלו" 30 אלף שקל, ועוד 350 אלף שקל שייכנס לפעולה בהמשך, לאחר שהיה תקוע יותר משנה!
עם מתאמן אחר, לקוח צעיר,  דווח לי על הצלחתו בראיון עבודה עם נשיא חברה, שלקראתו הכנו אותו בצורה יסודית.
תקופה של אבטלה של יותר משנה עומדת להסתיים, וכסף סוף סוף ייכנס הביתה.
לקוחה שלישית, מנהלת בכירה, שיתפה אותי באימון בבעיה שיש לה בניהול שני אנשי צוות שביניהם שוררת אוירה של חוסר- אמון.
מצד אחד היא מעריכה את שניהם, מצד שני נמאס לה "להיות גננת", והיא התעייפה מכל העימותים, דבר שעלה הרבה כסף לחברה בעבודה לא יעילה ולא מתואמת.
לאחר 2 פגישות סביב הנושא הזה....החל תהליך של יצירת אמון הדדי, שיחות ברמה אחרת ובחשיפה רגשית עמוקה יותר.
פתאום השניים החלו לדבר אחד עם השני ואפילו למדו לתת מחמאות ולהוקיר תודה!
מי שאמר שאימון אישי ועסקי היא הוצאה של "מותרות" לא יודע על מה הוא שח.
אימון הוא נכס, פעילות חיונית היכן שיש מנהלים, מטרות וצורך ליצור תוצאות תוך פרק זמן קצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה