יום רביעי, 21 במאי 2014

אל תהיה כל כך בטוח...

המאמר המצוין הזה של היועצת הניהולית ו"מורת-הדרך" לכל מיני אנשים שחשוב להם פיתוח ערוצי תקשורת בין אנשים סביב העולם, "מדבר מאסטמריינד" מבלי להגיד את המונח הזה... הוא מכוון אותנו לנקודה שנקראת "סקרנות", דבר כל-כל טבעי לנו כילדים אך משום מה הולך ונעלם עם השנים.

כמו במאסטרמיינד, הדגש הוא על השאלה, על הסקרנות ולא על ה"ככה עושים" או "ככה אמרו המצליחנים הגדולים", נהפוך הוא! אצלנו מחברים את האדם לסקרנות הטבעית, לשאלה, להקשבה, לירידה מהשיפוטיות והעליה לעולם שיש בו דעות שונות וכוונים שונים.
ובכך לא רק שנולדים דברים חדשים אבל נוצרים קשרים אנושיים חדשים, שהם מולידים רעיונות חדשים, חשיבה חדשה, וכך גדל וגדל המעגל...וגם הקשר האנושי!

מתוך המאמר- תקראו, שווה!

"We have the opportunity many times a day to be the one who listens to others, the one who is curious rather than certain. The greatest benefit that comes to those who listen is that we develop closer relationships with those we thought we couldn’t understand. When we listen with less judgment, we always develop better relationships with each other. It’s not differences that divide us; it’s our judgments that do. Curiosity and good listening bring us back together."

--by Margaret Wheatley, syndicated from mindful.org, May 19, 2014

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה