יום שישי, 19 ביולי 2013

גם זה יעבור....

לפעמים אני חושב זה בין מצחיק לעצוב שאנשים מסתובבים עם התחושה שהכל ימשיך בדיוק כפי שהיה עד עכשיו, שהעולם אינו דינאמי- בעולם העסקים בפרט והעולם כולו, בכלל. לדעת שהכל משתנה כל הזמן, עד אין סוף, זה כלל חשוב להתאמן עליו בכל דבר... זה יכול להיות ההבדל בין להצליח בגדול ולהיכשל בגדול, להיות מתוך הנאה או להיות מתוך תסכול תמידי.

סיפור זן קצר- הם בדרך כל קצרים...

תלמיד אחד רץ למורה המדיטציה שלו והתחיל להתלונן בפניו: "המדיטציה שלי על הפנים, אני כל הזמן חושב מחשבות בלי סוף, כואבות לי הרגליים ואני נוטה להירדם באמצע! זה נורא, אני ממש מבזבז את הזמני!"

"זה יעבור", אמר לו כדרך אגב המורה.

כעבור שבוע, שוב חזר התלמיד למורה ואמר: " המדיטציה שלי ממש כיפית, אני ממש רגוע, נהנה,  מתרגש ומצליח להגיע לעומקים שלא תיארתי לעצמי- זה ממש מצוין!"

ענה לו המורה קצר והמשיך הלאה: "גם זה יעבור".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה