יום שבת, 13 ביולי 2013

לפעמים רק הקמת המסגרת עושה את רוב העבודה...

אני מזהה אצלי משהו שאני חושב יש אצל הרבה בעלי-מקצוע: אנחנו מחפשים את ה WOW שנעשה עם הלקוח- במקרה שלי עם המתאמן- שהדבר ה"עמוק" הזה  שנעשה למען הלקוח יעשה את השינוי, ב"ה הידיעה", הטרנספורמציה הגדולה שממנה אין חזרה...ולרוב זה לא קורה...

מה שכן קורה הרבה יותר זה ה"שינויים הקלים והקטנים"- תובנה, הימנעות ממשהו או יוזמה אל משהו, קיום שיחה במקום שלא היתה שיחה, טיפה יותר הבנה והכלה במקום התפרצות והתנגשות...וכו', וכו'...

לפעמים רק המסגרת עושה את רוב העבודה. אני יכול להיזכר במקרים רבים מאוד שפשוט ישבתי עם המתאמן ויד ביד בנינו תכנון זמן לשבוע הקרוב- דבר מאוד בסיסי בעולם שלי- אבל בשבילו? זה עשה הבדל של שמיים וארץ!!

אין לזלזל בדברים האלה, אסור לתת לאגו שלנו לכסות את הדברים המשמעותיים והקטנים, שהם הם, חלק מכל אימון אפקטיבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה