יום ראשון, 14 ביולי 2013

כשמנהלים ובעלי עסקים מדברים על הצלחה וכישלון

התמלאתי אנרגיה וגם לא מעט- גאווה מהמפגש השבוע של הקבוצה הוותיקה שלי (כבר בשנה השמינית!) של קבוצת המאסטרמיינד למנהלים ובעלי- עסקים...זאת קבוצה מעולה שכבר עשתה ודברה על המון, והמעיין הוא בלתי-נדלה כי יש כל- כך הרבה על מה לדבר, על מה רואים, על מה חושבים, על מה חוששים וגם על מה חולמים...

העידן שלנו הוא לא פשוט בכלל למנהל בכיר.
מצד אחד הוא מרוויח יותר מאי-פעם וחי לו ברמת-חיים שהוריו לא יכלו אפילו לחלום עליה שאותו מנהל היה ילד קטן.
ומצד שני...משהו לא עובד נכון כשהזמן כאילו הלך ונעלם, כשאחריות וחוסר היציבות בעבודה עולות ורק עולות, שבאמצע החיים יש גם את הדאגות האלה וגם את אלה המופנות לילדים שכבר לא ילדים וההורים שכבר לא צעירים.

במאסטרמיינד הזה פתחנו את השיחה למקומות האלה בסגנון והעוצמה של מאסטרמיינד: תמיכה, אבל לא רק תמיכה אלא חשיבה פעילה ומעשית... עשייה, אבל לא רק  עשייה אלא ניתוח וסיעור מוחות מעמיק והדדי... מטרה, אבל לא רק מטרה אלא ראייה מערכתית על החיים ועל העבודה בפינות שממש, ממש לא רגילים לחשוב עליהן ביחד.

אני גאה בדבר הזה שיצרתי, המאסטרמיינד הזה שכבר מוכיח את עצמו שנה אחרי שנה וקבוצה אחרי קבוצה... אני מוריד את הכובע לאנשים האלה- כולל ה 400 + אורחים שהיו במשך השנים- שלא לוקח להם הרבה זמן להבין שדברים שרואים ביחד- כאשר ההקשבה והכבוד הם במקום- לא רואים לבד!

ומי שרוצה לדעת.... כן... יש לנו מקומות פנויים בשנה הקרובה לחברים חדשים מתאימים שגם הם מרגישים את הדבר הזה לא רק בראש אבל גם בלב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה