יום חמישי, 11 ביולי 2013

כשעובדים על השיחות שקשות לנו בעסק ובניהול...

השבוע,  בעוד מפגש מעולה של "מאסטרמיינד נגרים" (קבוצת יוצאת דופן כי כולם מאותו מקצוע- נגרות!), התוודענו לפן חדש וחזק של עבודה בקבוצה כזאת: הזדמנות לתרגל, להעיר ולהאיר לגבי שיחות "הקשות" שמה לעשות- תמיד מופיעות במסגרת העבודה. במפגש הזה החברים שיתפו בשתי שיחות כאלה:

·       מה קורה שבגלל סיבה שלא קשורה אליך הלקוח לא  יכול לקבל את מה שהוא הזמין בתאריך המתוכנן? (מי לא מכיר מצב הזה!) האם אתה,  כנותן השרות , "סופג", ואם כן או לא, איך עומדים מול לקוח שבטח בך, סמך עליך ועכשיו "אכזבה בידך"?

·       מה עושים במקרה שהעבודה כבר מתבצעת, הלקוח כבר שילם חלק מהסכום, חשוב לך מאוד שהלקוח יהיה שבע-רצון ו....הלקוח מבקש עוד דבר "קטן" או עוד "שינוי קטן"- איך אומרים לו שעל זה משלמים תוספת, שהוא כבר בתחושה ש"שילם המון"?

המאסטרמיינד הוכיח את עצמו שוב: מתי עשרה אנשים חשבו בשבילך....ועוד 10 אנשים שממש אבל ממש מכירים בדיוק את המצב הזה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה