יום שני, 4 באפריל 2016

​להיות מרוצה מעצמך, אתה יודע?

כמאמן אחד מהדברים הקשים  שיש להתרגל אליו  בשבילי הוא שלקוחות בדרך כלל מתים להביא ו"לזרוק עליך" את כל הדברים המציקים, המדאיגים, המחרפנים והמדירים שינה מעיניהם, לפעמים תקופה ארוכה מאוד אבל... כשהדברים מסתדרים יפה, יש פריצת דרך, ההצלחות מתחילות לתקתק, בדרך כלל לא שומעים מאף אחד! 
זה קצת מאכזב, אני מודה, אבל גם אני כזה כשאני בא לאימון כמתאמן, יותר ממה שאני רוצה להודות.

יש לי לקוחה וותיקה שאף פעם לא תשמעו ממנה שהיא מרוצה מעצמה, תמיד היא מביא את הלבטים הקשים, העימותים, הבעייה ש"אין כסף" או "אין עם מי לדבר", וכיו"ב. אנחנו כבר דרך ארוכה יחד ואני תמיד שומע עד כמה האימון מקדם אותה מעשית ושכלית- השראתית. 
התרגלתי לדפוס הזה של שיחה, למרות שאני לא פעם מצליח בדרך זו או אחרת להכניס קצת אור בקצה המנהרה מתישהו בשיחה.
ובשיחה האחרונה היא הפתיעה אותי לגמרי: כל מה שהיה סיפרה היתה רק הצלחות! 
חשבתי שאני לא שומע טוב אבל, אכן כן, הגברת התחזקה והתחילה לפרגן, כך שבסוף השיחה שאלתי אם לא הייתי מיותר לה קצת עכשיו...

להיות מרוצה מעצמך, בדברים הקטנים וגם הגדולים זו ברכה ומשאב חשוב לקידום החיים, קידום העניינים, קידום העסקים.
לדעת איך להגיע ל"מרוצות" הזאת, זה קצת אמנות, קצת dna טוב, קצת מזל והרבה אימון!

להיות מרוצה מעצמך, אתה יודע?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה