יום שלישי, 30 ביוני 2015

למה אני מאמין ש"אם עצוב לך, תקוע לך, מתסכל לך....תיזום!"

בימים האחרונים הרגשתי קצת תקוע. 
אני לא היחיד, אני בטוח, וזאת לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שזה יקרה, זה פשוט חלק מהחיים, חלק מלהיות חי! 
ומה קורה שמרגישים ככה כולם יודעים, כן? "זה לא עובד", "נמאס לי", "אולי הייתי צריך לעשות משהו אחר", וכו, וכו.... ומה עושים אז חברייה? 
בדרך כלל מתחילים להוריד עוד קצת אנרגיה, להתכנס פנימה ו"למטה" ואז, ואז.....
ומה אני מכריח את עצמי לעשות במקרים כאלה? 
ליזום!! פשוט ליזום! וכמה שיותר מחוץ לאזור הנוחות יותר טוב...

והיום? שתי פגישות מדהימות שכל אחת הביאה אותי למקום טוב: פגישה עם מנכ"ל שאני מרגיש שאם נשיק את העבודה ביחד יהיה מרתק ומרחיק לכת לטובה לו (וגם לי). 
הפגישה השנייה הייתה דווקא ייעוץ שקבלתי שהביא אותי לתובנות ורצון להזיז את עצמי ולהתחיל לעשות יותר ממה שאני אוהב- להרצות, להעשיר אחרים בידע, בסיפורים ובהעצמה.....

So...there you have it

יוזמה תציל מבאסה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה