יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

בואו נמצא מילה נוספת למילה "מדהים"


האם אתם גם בתחושה שהגזמנו עם המילה "מדהים"?
אחרי הכל, אם כל הדברים ה"מדהימים" היו כל-כך מדהימים העולם היה נראה הרבה יותר מדהים ממה שהוא נראה היום, לא כן?
ה"מדהימיסטים" די מדהימים אותי, עד כדי כך כשאני שומע את המילה "מדהים" אני מתחיל באופן אוטומטי לחשוב "מה מסתתר פה שאני לא רואה...". 
ברגע ש" מדהים" מופיע כל-כך הרבה הוא מהר מאוד הופך להיות "לא מדהים" ואז כל האפקט של ה"מדהים" כבר ממש לא מדהים...

זה מזכיר לי לקוח אחד- שנשוי למאמנת- שאמר לי פעם שהוא שונא את המילה "העצמה".
"מה זאת אומרת", הוא אמר, "כולם פתאום צריכים להיות עצומים?
לי נוח להיות במקום שלי בלי כל המעצימים האלה". 
נו, אפשר לשאול הרבה שאלות את אותו מתאמן, על תהליך העצמה, וכו', אבל בואו נסכם שמילה שמתחילה לזמזם יותר מדי מתחילה לאבד גובה מהר מאוד.

מה, איבדנו את כל המילים שנתקענו רק עם השתיים האלה? חסר לנו את אליעזר בן-יהודה, אולי הוא היה ממציא לנו איזה "שח-רחוק" אחד או משהו כזה. מדהים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה