יום שבת, 31 במרץ 2012

אימון אישי ועסקי: ארוך מדי

סט גודין כתב פוסט בכותרת "Too Long", והקפיץ אצלי מחשבה שאינה חדשה.
נדמה לי שעם השנים קורות 2 תופעות מעניינות: יש לי הרבה יותר דברים לומר ויש לי הרבה פחות זמן להגיד אותם.
זה,כמובן , לא רק אני....איך קרא לזה לקוח שלי, רופא ניורולוג מומחה בהפרעת קשב וריכוז: " ישראל היא מדינה של
ADHD בעולם שנהייה יותר ויותר ADHD".
הנקודה נוגעת בי במקום מעניין: אני הרי מנחה קבוצות מאסטרמיינד במודל שפיתחתי- Dunetzmasterminds- המקדש את עניין הקצר, הממוקד, והחד- וזה נכון שם, זאת מיומנות מצוינת לעולם בעידן שלנו.
אבל יש גם מקומות שהדבר לא מתאים וצריך לדעת גם להיכנס לטקסטים, חשיבה ובניית קונספט שנחוץ יותר זמן.
שעת אימון אישי ועסקי היא מצוינת, אך, לפעמים היא יכולה להיות קצרה.
אין ספק, ועל זה אין וויכוח, צריך לדעת לעשות את זה קצר.
העולם ימשיך להגיד לנו "ארוך מדי", ובדרך כלל מבלי אפילו לקרוא את מה שכתבנו...

 if you can't beat them- join them!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה