יום רביעי, 7 במרץ 2012

טוב שם טוב משמן טוב- גם באימון אישי ועסקי


השבוע קבלתי טלפון מאישה שלא הכרתי כלל שהגיעה דרך אדם שלא הכרתי כלל שהוא מכיר אותי ממי שהכרתי בעבר (וגם אותה לא יותר מדי...). שמחתי לשמוע ש"שומעים עלי", דבר שתמיד מפתיע אותי מחדש בים של עומס המידע המאפיין את חיינו.
זה הזכיר לי פעם לפני מספר שנים שמישהי הגיעה אלי ואמרה לי שהיא חושבת לבוא אלי לאימון אישי כבר שנה אבל היא לדבריה "פחדה"...

כולם יודעים שאנשים עצמאים העוסקים במתן שרותים שונים מקבלים את רוב העבודה שלהם דרך מה שנקרה "פה לאוזן", הביטוי המקסים הזה שאף אחד לא יודע ממש איך הוא עובד אבל כולם מסכימים שהוא קיים ועובד.
אדם המרוצה משירות, מוצר, אדם או חוויה מספר לשני, שמספר לשלישי וכו',... אבל זה הולך גם לכוון השני: אדם שלא מרוצה משירות, מוצר, אדם או חוויה מספר לשני, שמספר לשלישי וכו', ובמקרה השני המחקרים מספרים שהוא מספר להרבה יותר אנשים והרבה יותר חזק.

חז"ל אמרו "טוב שם טוב משמן טוב", ולא רק חז"ל אמרו אלא אנשים חכמים מכל תרבויות העולם.
יש משהו מאוד אותנטי בדבר הזה, לדעתי, ששמו של אדם הולך לפניו בזכות מה שהוא ומה הוא מביא ולא בזכות כמה כסף יש לו בבנק או אצל יחצנים.
זאת הסתכלות אידיאליסטית, אני יודע, כי כולנו צריכים את המקדמים השווקיים על מנת לחיות ולהתפתח עסקית, אבל להיות אידיאליסט זה לא אומר שאינך יכול להצליח בעולם העסקי....נהפוך הוא "טוב שם טוב ומשמן טוב" מצביע על המקום שבו האדם, ערכיו ומפעלו נפגשים.
זהו מקום טוב, נקי, ראוי. אני שמח שגם במקצוע האהוב שלי, אימון אישי ועסקי, שבו אני רואה שליחות הרבה מעבר היותו מקור פרנסתי, גם יש כאלה אנשים ששומעים, חווים, מדברים ומוסרים הלאה.
נחמד לקום בבוקר לצללים האלה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה