יום שני, 4 במרץ 2013

ההבדל בין מאמן "טוב" למאמן "מצוין"

אתם יודעים מהו ההבדל ביל מאמן "טוב" למאמן "מצוין"?  מה לעשות, לא תראו את זה באתרים, בסטטוסים, בחומר השווקי ואפילו לא ב"הפנייה מפה לאוזן".
רואים את זה בעיניים, חשים את זה ב קול, מרגישים את זה בבטן.
כי מאמן "מצוין" נותן הרבה מנשמתו לקדם את המתאמן כאשר המאמן ה"טוב" נשאר בגבולות המסגרת ונוהג "בסדר, מקצועי".
אולי לא כולם יסכימו איתי אבל זאת היא דעתי וניסיוני.

האמינו לי, הייתי עם שניהם כמתאמן והרגשתי את ההבדל.
וגם אני יכול להגיד, בהתבוננות על מאות התהליכים שבהם הייתי מאמן, ובכנות האפשרית שבה אדם יכול לראות את עצמו,
לא תמיד הייתי "מצוין" למרות שתמיד רציתי להיות כזה, כמעט תמיד הייתי "טוב", ולצערי, היו זמנים בודדים שהייתי גם פחות מ "טוב".

האימון הוא מקצוע שלא ממש מבינים אותו עד הסוף, כי הוא גולש לתחומים שונים ומהר מאוד ניתן לאבד את המהות שלו, במיוחד בעיני האדם שאינו בקי, שוחה ומנוסה בדבר.
אבל שלא יתפרש לא נכון: לאימון יש עוצמה אדירה, וזאת עוצמה שראוי שתהיה אצל המאמנים ה"מצויינים" כמה שיותר.
כי כשמאמן מצויין בתמונה, הכל הולך יותר טוב, יותר נכון, יותר עמוק ויותר מחובר ל"מנוע הפנימי".

אז קחו מאמן מצויין לחיים, לקריירה ולעסקים. ואז תנו לחיים להוביל אתכם קדימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה