יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

מאסטרמיינד: דרך מעצימה לחיבור בין אנשים

לקראת שנה חדשה, פתיחה של קבוצת חדשה ברעננה, אני יושב עם עצמי וחושב, מהו באמת הגרעין שבגרעין שעושה את מודל המאסטרמיינד שפיתחתי מיוחד ומעצים, כך שגם אחרי 7 שנים ביחד אנחנו רק הולכים ומתפתחים?

נכון, זה מיועד בעיקר לעולם העסקי והניהולי ושם אין יותר מדי דברים מהסוג הזה לאורך זמן. אבל לא רק זה.
אני חושב לעצמי: קבוצות טיפוליות? זה בטוח לא אני, ויש הרבה טובות באזור.
קבוצות רוחניות? גם זה לא אני, והן לא פונות לחלק הארי של האוכלוסיה.
קבוצות תמיכה? גם לא, ממש אוירה וכוון אחר לגמרי.
נטוורקינג? אנחנו לא שם, ממש בשוליים ולא באים למכור אצלנו.
קורס? ממש, ממש לא, אני כמעט ולא מלמד כלום פרונטלית, יש הרבה לימוד והוא במפורש לימוד אחד מהשני.
קבוצות אימון? יש בהחלט "רוח הקוצ'יננג" בחדר, הרי זה בתוכי עמוק, אבל לא מכוונים מטרות, יעדים, לא בונים תכניות ולא מסמנים אבני דרך.
אז מה כן?

אני אגיד לכם מה כן, וזה דבר שקצת קשה לתפוס אותו כי המילים לא מספיקות פה.
זה גם דבר שלא "מוכר" כל-כך טוב, כי הוא לא מבטיח שיעשה אותך עשיר, יפה ומוצלח, וכל זה בתוך כמה מפגשים שעליהם תשלום במלוא כספך.
לא, ממש לא...

המאסטרמיינד של DunetzMasterminds הוא מקום שהאדם- בעולם הניהולי והעסקי, וגם מחוצה לו- יכול לבוא ולדבר על דברים שלא מדבר כמעט בשום מקום:
על דילמות שחשש לחשוף, על נקודות קיבעון ועוורון שלא יודע בדיוק מה לעשות איתן, על רעיונות שהיה מאוד שמח לשמוע משוב עליהם, על שאלות שלגביהן לא היה לו (או לה, כמובן!) מקום ואפשרות לשאול ולדון בהן...

במאסטרמיינד פוגשים אנשים, חברים קבועים ואורחים למפגש אחד, בדרך אחרת, אותנטית, קשובה, מונחת וממוקדת...מקום שאתה מקבל 3 שעות של עולם שניתן להיות בקשר ללא שליטה, ללא "מצגות", ללא "מה יצא לי מזה", להיות מי שאתה ושאנשים גם מקשיבים ומכבדים, אפילו אם הם לא מסכימים לתוכן ולחשיבה.

מאסטרמיינד הוא מקום שמחבר בין אנשים בדרך האנושיות שבהם.

מאסטרמיינד , מעבר להיותו כלי להצלחה, התפתחות והתייעצות, הינו כלי לחיים. יש נשמה במאסטרמיינד....נשמה שלה אנו זקוקים היום אולי בימנו הרבה יותר מבעבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה