יום חמישי, 9 בפברואר 2012

הברק בעיניים והפוטנציאל שבדרך!


בשבוע שעבר קמה קבוצת מאסטרמיינד מיוחדת במינה,Ethiopian Business Success Mastermind , כולם חבר'ה בגילאים 30-50, יהודים אתיופיים העובדים במקצועות הניהול, עסקים ומקצועות חופשיים.

קשה לי לתאר עד כמה הייתי מאושר להיות זה שמוביל ומנחה אותם- זה היה משהו בברק בעיניים שראיתי אצל חלק מהם, הפתיחות לקבל, הצמא ללמוד ולנצל פוטנציאל.

אני מכיר את זה מעצמי: כשאני "ננעל על משהו" הוא כובש אותי, מעסיק ומעצים אותי, וכל העולם כאילו רץ לכוון שלי לסייע לי להתקדם.
ראיתי את הברק בעיניים, הם "דברו" אלי, כאילו שאמרו לי, "יאללה, חיכיתי לזה, תן לי עוד, תפעיל אותי, תכוון אותי, תפגיש אותי עם "עצמי החזק"!"
כמובן, לא צריך להיות יהודי אתיופי על מנת להיות במקום הזה, אבל במקרה הזה, זה היה הקהל וזאת היתה האנרגיה.
עם חברים כאלה אפשר להגיע רחוק ועמוק....כי הברק בעיניים הוא בין המנועים העוצמתיים שאני מכיר בעולם....
קדימה!!
רק התחלנו!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה