יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

לזכות לאריכות ימים...וגם משמעות

לזכות לאריכות ימים...וגם משמעות

בעוד מספר שעות אני הולך ללמד שיעור בבית-ספר לאימון על "ניהול זמן", לא נושא שאני המצאתי אותו בדיוק.
הדבר המעניין בנושא הזה, בשבילי לפחות, הוא שניהול זמן תמיד משתנה, כי זמן זה דבר דינאמי שין לנו שליטה על כמה שיש לנו ממנו ומה יהיה באותו רגע...

והנה תופעה משמחת את ליבי על זמן- אבא שלי! השבוע מלאו לאבי היקר, מרדכי, 91!
באמת זכות לראות הורה מגיע לגיל כזה עם כל החיוניות, חכמה ופעילות ---והעיקר, העיקר הבריאות (למרות כל הביקורים אצל כל הרופאים) . 

אבי הוא דוגמא של אדם שזה לאריכות ימים (עד מאה כעשרים!), וכל הזמן יוצר את המשמעות בחיים: עם בדרך ששרד את השואה, בדרך שהוא "קם לתחייה", נגע באנשים כה רבים במשך השנים בתור מורה, מנהל, עיתונאי, מארגן פעילות תרבות, וכמובן הורה ,סב, אח, חבר, וכו'.
יום הולדת שמח, אבאל'ה יקר, לא יכולת לשמש דוגמא יותר טובה לילדיך, נכדיך וכל הקהל הגדול שניזון מכתיבתך, כישורי הניהול והאיכפתיות שאתה עושה מזה עשורים רבים!
אמא ואבא היקרים- אני שמח שילדתכם אותי_ (חה!)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה