יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

ולפעמים המנהל גם צריך להיפרד מהמאמסרטמיינד

לאחרונה, קבלתי מכתב מאחד מהמנכ"לים שהחליט לא להמשיך בקבוצת המאססרטמיינד למנהלים...
אמנם תמיד כואב שנפרדים אבל כמו שאמר אחד מהמנכ"לים הוותיקים בקבוצה: "...היה כייף איתך ואני מאמין שגם יהיה בעתיד. בכל מקרה מי שנכנס לקבוצה שלנו נשאר לתמיד ולא יכול לעזוב, הוא רק לא מגיע לפגישות."



אני חושב שזה אומר הכל...

--------------

"חברים יקרים,

עברתי יותר משנתיים במחיצתכם, שנתיים מאד משמעותיות מבחינתי.

לאחר 17 שנים במקום עבודה אחד, נמצאתי בצומת דרכים, בו היה עלי לקבל החלטות משמעותיות לעתידי.

הקבוצה, הסביבה, אוסף האנשים שאתם השפיעו עליי רבות בשנתיים הללו.

מצאתי אוסף מאד הטרוגני של אנשים ודמויות, שיכולים להחזיק בדעות הפוכות לחלוטים בנושאים מסוימים, ויחד עם זאת, בהנחייה והנהגה מיוחדת ורגישה, לתת תחושה של יציבות.

מצאתי עצמי משתף כמה פעמים (3 או 4 כמדומני), ובכל פעם נפעם מחדש. גם מהפתיחות והחשיפה שהרשיתי לעצמי ליצור, ולא פחות משפע הדעות וההמלצות.

אני חייב לומר ששמעתי כמה פניניי חוכמה שאני משתמש בהם באופן שוטף.

החיים לוקחים אותנו לכל מני מקומות והרגשתי צורך לצאת לפגרה.

אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם, שזכיתי להיות חבר בקבוצתכם.

תודה מיוחדת לרוני, המנטור, המנחה, היד המכוונת. לעיתים גוער כשהילדים מתפרעים אבל תמיד מוביל אותנו בחזרה לתלם.

מאחל לכולכם רק טוב, ולהתראות במהרה."

ש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה