יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

100% הצלחה בלמצוא עבודה באימון וליווי אישי עם רוני דוניץ?!

קשה לי להגיד דבר כזה, אני בעצמי לא הייתי מאמין אם מישהו היה אומר לי דברים מעין אלה, זה נשמע כל-כך יומרני, שחצני- ממש לא לעניין.

אז אני לא אומר את זה, חס וחלילה.... כי יש כל-כך הרבה פרמטרים שפשוט לא קשורים למאמן, בסופו של דבר זה המתאמן שקובע, הכל ביידים שלו.
אבל, מצד שני....כשאני חושב על 6 אנשים  האחרונים שבאו אלי בשנה האחרונה ממש עם מטרה הזו, אני רואה שכל השישה הצליחו להגיע ליעד!
אין לי ספק שהאימון איתי היה מרכיב חשוב – ואף בין המרכזיים שגרמו להצלחה, אבל שום דבר לא עובד לבד.
ורק אתמול....מתאמן בשנות ה 40 לחייו, שהיה מעורב בסטארט-אפים שלא צלחו במשך 5 שנים, שהגיע אלי על מנת לעשות סדר, להתוות דרך ולקבל את הפוש לכוון הנכון מתוך לחצים מכל הכוונים בחייו, התקשר עם הבשורה: "עשיתי את זה!! לא רק עבודה אבל "חלום חיי!" ועם זה קשה להתווכח, הזדמנות אמיתית בשבילו, חבילה חבל- על- הזמן....
אני חוגג בליבי (והוא עם אשתוJ ), וזה ממש ממלא אותי שמחה, סיפוק וייעוד.
לשם זה הגעתי למקצוע הזה ואני מעריך ומברך על כל הצלחה, 100% או לא 100%, זאת הדרך "להגיע ליעד", ואתה לא צריך להיות "waze" בשביל זה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה