יום חמישי, 17 במאי 2012

גישת המאסטרמיינד ככלי לשיפור קבלת החלטות


טיפ מתוך Harvard Business Review- online מנחה מנהלים לחשוב יותר לפני שהם מקדמים רעיון עסקי אחד, לקבל יותר אינפוטים מאנשים שונים שמעורבים בהחלטה.
זה נשמע אולי מאוד פשוט וקל להבנה, אבל למעשה מנהלים לא נוטים לעשות זאת כדבר בשוטף מכל מיני סיבות- לא כולן מוצדקות וחכמות.

אני חושב שאם אנשים היו רגילים לעשות סיעור מוחות עם קצת יותר מודעות אישית וברוח אחרת (בסגנון Dunetzmasterminds שאני פיתחתי ומנחה כבר שנים) היו מגיעים לחשיבה יותר עשירה, שיתוף פעולה יותר פורה ותוצאות יותר טובות!

אין לנו מושג על כמה אנחנו מותרים עד שלא משקפים לנו מה לא ידענו ומה לא עשינו...
והקטע הוא זה שממש לא מסובך לבנות תרבות כזאת, עם קצת ידע, מחויבות ואמונה בדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה