יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

אימון כהכנה לראיון עבודה


חבל שאני לא עשיתי דבר כזה בעבר כאשר אני הייתי לפני ראיון חשוב לקבל תפקיד חדש או בתחרות לקבל עבודה חדשה.
לא ידעתי על אפשרות כזאת, אולי פשוט לא חשבתי בכוון הזה...
אבל כמאמן אישי ועסקי אני עושה את זה מידי פעם ללקוחותי...
וזה מדהים!
כשאדם עומד ל"היחקר" על מי הוא ומה הוא, אין תחליף מלעשות שיעורי בית, ואחד מהמרכיבים החשובים לשיעורי בית הוא הכנה אמיתית לראיון בגישת הקואצ'ינג.
דוגמאות וסיפורי הצלחה?
יש כל מיני:
  •  רק השבוע עבדתי עם אישה בשנות הארבעים לחייה, עם רקע של עבודה סוציאלית ששאפה לקבל תפקיד חדש ומאתגר בתחום הניהול במגזר הזה.
    שיחות האימון שלי איתה מיקדו אותה לעבוד החוזקות שלה, בו בזמן שפקדו אותו לא מעט חששות, ספקות ו"אולי אני לא מוכנה....".
    התוצאות?
    היו 7 מועמדים, היא היתה אחת מהם... והתקבלה לעבודה!
  • בחורה צעירה,לאחר שרות צבאי, מאוד רצתה להתקבל ללימודי סיעוד.
    אבל, משום מה, לא הצליחה לעבור את הראיון...
    אחרי פגישה אימון אחת, היא חשה יותר ביטחון בעצמה ודרכה...
    והתקבלה ללימודים!
  • בחורה בשרות הלאומי לא מצאה את מקומה בתפקידים שהציעו לה, הלכה ושקעה בתוך עצמה. באימון הקצר איתרנו את הבעיות, בנינו "מיני- תכנית", וכעבר מספר שבועות, מצאה עבודה עם המון סיפוק!
אז, חברה, חשבו טוב לפני כל ראיון מקצועי כזה- לא כדאי להשקיע מעט על מנת לזכות לקבל הרבה מאוד במבחן המקצועי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה