יום שלישי, 7 בפברואר 2017

בשביל מה עזבתי קריירה כמנהל בביוטכנולוגיה להיות מאמן אישי ועסקי?

לא כל יום אני מקבל מכתב כזה מלקוח בעבר, פחות מגיל 30 ומטייל לו מעבר לים...אבל קבלתי לא מעט מהם וזה תמיד גורם לי סיפוק רב, מעל ומעבר- אחרי הכל בשביל מה באתי לעולם האימון אם לא בשביל  הדבר הזה בדיוק!? לעזור לאחר בגילוי עצמי, דבר שמביא להעצמה ולקיחת אחריות על החיים- זה מה שזה! כל-כך קל לאבד את התשוקה הטבעית שיש לך תינוק לגלות, לגלות וללכת עם הגילוי!
בשביל זה אני מאמן אישי ועסקי כבר 13 שנים, מי ייתן ואצליח להגיע, לגעת ולתרום את חלקי לכמה שיותר אנשים טובים בדרכי החיים...

 --------------

היי רוני !
רציתי קצת לשתף אותך בחוייה שלי כי אתה חלק גדול מהתהליך שלי.
הטיול, המרחבים, הטבע, האנשים, המוזיקה, הלבד והביחד זה משהו שקשה להסביר.
 אני מרגיש שאני מקבל פה פרספקטיבה על דברים קטנים וגדולים שקורים לי בחיים. כמו שאמרת חי שאני צריך לטייל, אז אני באמת מטייל.

 ... הבנתי כמה דברים במהלך הטיול שמאוד חשוב לי לעשות בחיים כשבראשם זה חינוך. אני אוהב לעזור ולהכווין אנשים ובמיוחד לתת לאנשים רעיונות אחרים וכיוונים שונים על החיים. ..אני מאוד מקווה שכשאחזור אצליח לשמר את המוטיבציה והרצון לעשות ולשנות בלי לחשוב מה אנשים אחרים חושבים על מעשיי. יש משהו בביקורתיות והשיפוטיות בארץ שמאוד השפיעו עלי בדיעבד, הכל סובב סביב מה האחר עושה ופחות מה אתה עושה בשביל עצמך...בגדול רציתי להגיד לך תודה על האוזן הקשבת ועל העזרה והשינוי. אני מרגיש שגרמת לי להניע את עצמי וזה מה שחשוב. תמשיך לשנות ולהזיז אנשים אחרים בדרך שלהם, כל אחד 
​​
בזמנו...
​​

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה