יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

מה צריך להיות בסיפור העסקי- business storytelling

אנשים קצת מתבלבלים בין סיפורים שסתם נחמדים וסיפורים שיש להם שימוש בעולם הניהולי והעסקי.

הסיפור הוא אמצעי עוצמתי, כאשר הוא נכנס לעולם העסקי חשוב שיהיו לו כמה תכונות:

•    ממוקד- מטרה: זה עולם שדורש את זה.
•    אמיתי- זה לא עולם של אלי באבא, זה עולם שרוצה ללמוד על מנת ליישם משהו.
•    קצר: לא יותר מ2-3 דקות, ועדיף פחות.

יש עוד נקודות, נדמה לי שאלה הן החשובות יותר...
כדאי ללמוד, לתרגל וליישם- זאת מיומנות חשובה יותר ויותר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה