אנשים קצת מתבלבלים בין סיפורים שסתם נחמדים וסיפורים שיש להם שימוש בעולם הניהולי והעסקי.
הסיפור הוא אמצעי עוצמתי, כאשר הוא נכנס לעולם העסקי חשוב שיהיו לו כמה תכונות:
• ממוקד- מטרה: זה עולם שדורש את זה.
• אמיתי- זה לא עולם של אלי באבא, זה עולם שרוצה ללמוד על מנת ליישם משהו.
• קצר: לא יותר מ2-3 דקות, ועדיף פחות.
יש עוד נקודות, נדמה לי שאלה הן החשובות יותר...
כדאי ללמוד, לתרגל וליישם- זאת מיומנות חשובה יותר ויותר...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה